perjantai 12. lokakuuta 2012

Tuliaisia

Niin se työviikko taas vierähti. Tänään oli erityisen intensiivinen työpäivä, kotoa käsin tosin, kun Valtakunnan Prinsessa oli sairaana. Ja saatiin Siippakin kotiin reissusta. Kuopuksella olikin jo ikävä. Ja kun me tytöt ollaan talosteltu, ei me tietenkään olla ruokakaupassa käyty, joten senkin puolesta oli kiva saada kotiin, joku joka hoitaa kaupassakäynnin :-).

Niin - ne tuliaiset. Ei ne mitään yllätyksiä olleet, koska olin tehnyt jo listan etukäteen: Diorin ripsiväri ja Chanelin rajauskynä, aivan ykkösmeikkituotteet mun silmille. Erityisesti tuo Diorin ripsiväri, Diorshow Extase. Aika hintava, mutta ehdottomasti hintansa väärtti, en vaihtaisi. Yrittänyt olen, testaillut Lumenea ja jopa Oriflamea, mutta ei. Sitä en siis vaihda. Enkä tuota Chaneliakaan. Sain minä myös Mozartin kuulia, kun mä niin tykkään marsipaanista ja suklaasta. Ja puoliyllärinä Marc Jacobsin uusimman tuoksun, Dot. Rakastan tuoksuja ja erityisesti Marc Jacobsia.


Marc Jacobs/Dot, Dior/Diorshow Extase, Chanel, Mozartin kuulat


Saatiin siis ruokakomeroon täydennystä. Ja toivat minulle ruusujakin kaupasta, Valtakunnan Prinsessa valitsi värin. How am I not surprised?

Reilunkaupan ruusut

Mukavaa, kun on puhdas koti ja ruusuja maljakossa. Ja kynttilät palamassa. Lämmintä glögiä lasissa. Ihanaa alkanutta viikonloppua!




1 kommentti:

  1. Ihania tuliaisia ja ruusuja! Olisipa tämäkin koti siivottu viikonloppua varten. Minun pitää nyt aloittaa... Mutta onneksi ei ollutkaan pakkasta viime yönä (0,0 astetta oli vähimmillään) niin että saan poimittua kukkia puutarhasta sitten kun on siivottu. Oikein hyvää viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista